آب معدنی

اتفاقی عجیب در مراسم تقدیر از “واحدهای حامی حقوق مصرف کنندگان استان تهران”

شرکت آب معدنی “د” که سازمان غذا و دارو در مقطعی، دستور توقف خط تولید این محصول را به دلایل آلودگی میکروبی داد، توسط وزارت صنعت به عنوان واحد نمونه حامی حقوق مصرف کنندگان معرفی شد

 

به گزارش پایگاه خبری راه مبین به نقل از بولتن، در سال گذشته مراسم متعددی با عناوین مختلف برای گرامیداشت شرکت‌های نمونه بخش خصوصی برگزار شد اما اتفاق عجیبی در سومین مراسم تقدیر از "واحدهای حامی حقوق مصرف کنندگان استان تهران" که ١٧ اسفند سال گذشته با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار شد، افتاد.

در این مراسم، ۵٢ شرکت فعال در حوزه‌های صنایع دارویی، غذایی، لبنیاتی، تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی، لوازم الکترونیک، تجهییزات کامپیوتری و خدمات فنی و مهندسی از سوی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تهران تقدیر شدند که از عجایب موجود، انتخاب یک شرکت متخلف(عرضه کننده آب آلوده) در صنعت آب بسته‌بندی بود که توانست این نشان را در کمال تعجب به خود اختصادص دهد.

بنا براین گزارش، سازمان غذا دارو سال گذشته(دوشنبه ٣٠ شهریور ١٣٩۴) با انتشار اطلاعیه‌ای، دستور توقف تولید آب در کارخانه آب معدنی "د" را صادر کرد و از مردم خواست که با توجه به آغشته بودن آب بسته‌بندی این شرکت به آلودگی میکروبی، ازمصرف آن پرهیز کنند.حال وزارت صنعت با چه استدلالی این شرکت را به عنوان واحدهای حامی حقوق مصرف کنندگان انتخاب کرده است جای سوال دارد.

آب معدنی

بنا بر این گزارش در پایگاه اطلاع رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران درباره چگونگی انتخاب این شرکت ها به عنوان واحد‌های حامی حقوق مصرف کنندگان عنوان شده است: «مراحل انجام انتخاب برترین های حامی حقوق مصرف کننده طی آیین نامه ای از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان ابلاغ گردید که با انجام فراخوان به واحدهای تولیدی و توزیعی، مراحل پذیرش و ثبت نام آغاز شد.

بررسی مدارک با تشکیل ۵جلسه کمیته فنی متشکل از رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت ، رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان، مدیر نظارت و بازرسی سازمان، نماینده سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل دامپزشکی و دانشگاه علوم پزشکی، نماینده سازمان امور اقتصادی و دارایی و نماینده استانداری و نماینده اداره کل استاندارد، ۶ کمیته پشتیبانی و ۴٠کمیته کارشناسی طبق مفاد آیین نامه انجام شد.»

ملاک ارزیابی این شرکت‌ها نیز قیمت ، کیفیت، توزیع و خدمات فروش ، اطلاع رسانی مناسب به مشتری، کسب رضایت مشتری، کیفیت ارائه خدمات، سرعت ارائه خدمات، هزینه ها و تعرفه‌ها ابراز شده است.

انتهای پیام/س

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.