پیاده روی

با ۲۰ دقیقه پیاده روی در روز ابتلا به نارسایی قلبی را کاهش دهید

محققان دانشگاه جان هاپکینز در تازه‌ترین بررسی خود دریافتند، یک پیاده‌روی ۲۰ دقیقه‌ای در طی روز می تواند خطر ابتلا به نارسایی قلبی را تا حدود یک چهارم در سنین متوسط کاهش دهد.

 

به گزارش پایگاه خبری راه مبین به نقل از جام جم،  طبق یافته‌های یک تحقیق جدید، مقدار کافی و مناسب فعالیت جسمی ، به خصوص پیاده‌ روی و دوچرخه‌ سواری می‌تواند به طور قابل توجهی سبب کاهش خطر نارسایی قلبی شود.

محققان دانشگاه جان هاپکینز در بالتیمور در تازه‌ترین بررسی خود دریافتند، یک پیاده‌ روی ۲۰ دقیقه‌ای در طی روز می‌تواند خطر ابتلا به نارسایی قلبی را تا حدود یک چهارم در سنین متوسط کاهش دهد.

براساس این پژوهش، افرادی که در هفته ۱۵۰ دقیقه پیاده‌ روی دارند، دارای کمترین میزان خطر ابتلا به نارسایی قلبی هستند.

به گفته کارشناسان، نارسایی قلبی بزرگ‌ترین علت بستری شدن در میان افراد بالای ۶۵ سال است.

بر اساس آمار و ارقام موجود، از سال ۲۰۰۷ تاکنون بیش از ۴۱ درصد افراد ۴۰ تا ۶۰ ساله انگلیسی هیچ فعالیت جسمی‌ ندارند.

محققان دانشگاه جان هاپکینز در بالتیمور می‌گویند: «یافته‌های این تحقیق نشان می‌دهد که هرگز برای کاهش خطر ابتلا به نارسایی قلبی به‌واسطه ورزش دیر نمی‌شود».

نارسایی قلبی، حدود یک میلیون نفر در انگلیس و حدود ۶ میلیون نفر در آمریکا را تحت تأثیر قرار داده است.

به گفته پژوهشگران، جمعیت افرادی که نارسایی قلبی دارند، رو به رشد است؛ خطر ابتلا به نارسایی قلبی در هر فردی که تمرین می‌کند، کاهش می‌یابد.

 

 

 

انتهای پیام/س

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.