چگونه در ادارات کرونا را از خود دور کنیم؟

با توجه به بازگشایی ادارات و شیوع کرونا، دانستن نکاتی درباره چگونگی جلوگیری از ابتلا به این ویروس لازم است.

 

به گزارش پایگاه خبری راه مبین به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مسائل مهم در پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ رعایت بهداشت فردی و شستن دست‌ها با آب و صابون است و افراد برای شکستن چرخه انتقال بیماری کووید ۱۹ باید از تردد‌های غیرضروری جدا پرهیز و فاصله خود را با سایرین حفظ کنند.

افراد باید برای مدت نامحدودی فاصله اجتماعی را رعایت کنند و با هم اتاقی‌ها، گروه‌های کوچک و دوستان با حفط فاصله و مسائل بهداشتی در تماس باشند. ادارات باید تجمع‌های بیش از ۵۰ نفر را لغو کنند و به کارمندان خود اجازه دهند که دورکاری و باید هرگونه تجمع غیرضروری را لغو کنند و با گروه‌های کوچک گپ و گفت داشته باشند.

در محیط کار باید فاصله یک و نیم متری از سایر همکاران و کارمندان اداره را رعایت، از دست کش استفاده و از دست زدن به صورت و خصوص دهان پرهیز کنیم.

هنگام‌ سرفه یا عطسه از دستمال یکبار مصرف استفاده کرده و بعد از مصرف، آن را در سطل آشغال دردار بریزیم. از دست دادن و روبوسی با همکاران در محیط کار پرهیز شود و بعد از هر بار لمس کردن سطوح، دست ها را به مدت ۲۰ ثانیه با آب و صابون شستشو دهید. تا حد امکان به جای رفتن به اتاق همکاران کارهای خود را از طریق تماس تلفنی انجام دهید. استفاده از ماسک هنگام ورود به اتاق همکاران و تعویض آن در صورت مرطوب شدن ماسک انجام شود.

در و پنجره اتاق ها باز باشد و سیستم تهویه باید سالم و این سیستم در ساعات کار روشن باشد. افراد سعی کنند از لیوان و فلاکس شخصی استفاده کنند و از رفتن به آبدارخانه برای نوشیدن چای بپرهیزند.

 

 

 

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.